TIEDOTE: Korona viruksen vaikutukset Tiimiakatemia Globalin toimintaan

Seuraamme jatkuvasti tilannetta sekä viranomaisten ohjeistuksia. Otamme nykyisen tilanteen vakavasti. Siten voimme säästyä tartunnan edelleen leviämiseltä.

Lähiviikkojen osalta olemme uudelleen aikatauluttaneet valmennuksia. Kaikki 13.4. saakka ajoitetut lähivalmennukset on siirretty uuteen ajankohtaan tai toteutetaan etänä. Tästä eteenpäin teemme uusia aikataulutuksia tilanteen, tarpeen ja asiakkaiden toiveiden mukaisesti

Keväälle suunniteltujen Sokratespäivien suhteen on tehty muutoksia: LähiTapiolan Sokrates-päivä on siirretty pidettäväksi 25.8. Lahden Sokrates-päivä (29.4.) on siirretty.

Seuraamme koronavirustilanteen kehitystä ja toimimme sen mukaan. Tiedotamme mahdollisista muutoksista  yhteistyökumppaneitamme ja asiakkaitamme. Ymmärrämme, että jokainen toimii oman parhaan harkintansa mukaan.

Keskeinen arvomme on yhdessä tekeminen ja tiimioppiminen. Synnytämme rohkeita tiimivalmentajia. Haluamme pitää tästä kiinni. Presidentti Niinistö sanoi 13.3. 2020 twitter-viestissään viisaasti: ”Kun meille sanotaan, että ottakaa fyysistä etäisyyttä, niin otetaan myös henkistä läheisyyttä. Nyt tarvitaan sellaista ajattelua, että minä en ole tässä yksin vaan olemme tässä joukolla. Toinen toisiaan tukemassa.”

Nyt kun monilla aloilla tapahtuu pieniä ja isoja muutoksia, entistä tärkeämpää on yhteinen ajattelu ja oppiminen. Tuetaan siis siinä toisiamme.